When panda meets Lotta...

Nog eentje voor de dochter, dacht ik...
Maar wat voor één?

Ik had hier nog een mooi stofje liggen met panda's, waar ik bij de aankoop heel lang over getwijfeld heb. Wist niet goed wat ik er toen mee zou doen...

Na even twijfelen, leek het mij perfect voor nog een Lotta jurk! In combinatie met een donkerrode voering.
Aan de slag dus...
Ik kon dus direct stof knippen, want het patroon had ik natuurlijk al.

Ik probeerde nog maar eens om mijn print te laten doorlopen aan de rits en ja, het lukte!!! Heerlijk trots ben ik hierover.



Verder werkte ik de jurk helemaal af zoals anders, ik verkortte alleen het bovenstuk een beetje. Voor de zoom gebruikte ik rood biaislint, dat vind ik persoonlijk toch mooier dan de zoom gewoon om te stikken.















Patroon: Lotta dress - Compagnie M
Stof: Stenzo
Voering: donkerrode stof van bij Habiba
Knoopjes van bij Bolletjes Eend


En net zoals altijd, straalt ze in haar nieuw kleedje! 
Dit is het grote plezier van het maken van kinderkleding...

Tot binnenkort!

Magnifieka 


Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!