Een herfstig feestkleed...

Een hele tijd terug zag ik bij Liesellove dit prachtige herfstkleed. Prachtig vond ik dat!
Ik bestelde direct stof!

Ik gebruikte ook het patroon van de Harlequin jurk van La Maison Victor (1e editie).
Met snel te zijn, maakte ik een domme fout. Ik schreef achterpand op mijn voorpand en andersom en begon te knippen.
Toen ik de 2 panden op elkaar legde, zag ik mijn fout! 
Na een hoop gevloek (want ik had natuurlijk maar 1 paneel), zocht ik naar een oplossing.
Ik heb de halslijn van het voorpand dan maar wat bijgeknipt en zette een stukje aan aan de uitsnijding van de rug.

De pasvorm was natuurlijk ook niet helemaal hoe het moest zijn, maar met wat hulp van mama die wat extra neepjes speldde, kwam het helemaal in orde!


Een prachtig resultaat, al zeg ik het zelf.



Blijf je graag op de hoogte, volg me dan op Bloglovin of pinterest.


Follow me on Pinterest / Magnifieka

Tot binnenkort!

Magnifieka

 

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3