Kerstkadootje #2

Ook voor de schoonouders wilde ik iets maken...
Maar wat?

Een sjaal?
Nee, want dat kreeg mijn schoonmoeder vorig jaar al.

Een schort, pannenlappen, een toilettas, onderzetters, iPad hoes,...
Nee...

Het werd een 'Mandje Krokantje ontbijt', uit Zo Geknipt.

Ik combineerde 2 stofjes uit de vorige collectie van Soft Cactus: Wicky Pikes groen en Toddler Ivy bruin.
Mooie combinatie...

Ik vulde mijn mandje met honing, perenstroop, mini potjes confituur, speculoos, een doosje koekjes van Jules Destrooper en ontbijtkoek.

Het resultaat is wel leuk!
Zo volgen er meerdere kadootjes...




U bent gewaarschuwd...!

Tot snel!





Magnifieka








Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!