Summer vibes: Princess Castle

Toen Liesellove de spelregels postte voor hun wedstrijd Summer Vibes, kwam bij mij de goesting om mee te doen op!
Ik wilde voor Fien net een kleedje maken in jersey, dus ging ik op zoek naar het perfecte patroon en vond dat in de Princess Castle uit Ottobre. Die wilde ik al zo lang eens uitproberen.

En dan nog stof... Tussen de prachtige Summer Vibes-stofjes vond ik een pareltje dat me al langer de ogen uitstak! Het is een superzacht sweaterstofje van Andrea Lauren, Triangles in Marshmallow. Dat zou het worden...!

Super enthousiast ging ik aan de slag. Omdat Ottobre nogal groot valt, tekende ik een 98 als bovenstuk, maar verlengde de rok tot maat 104. Zo was ik zeker dat het niet te kort zou zijn.

De zakken voerde ik met een gestreept tricot, voor een extra accentje.
Ik vind het een heel leuk detail, dat al het roze zowat breekt.

Fien is dol op dit nieuwe jurkje. Al wil ze het niet aandoen voor school; "dit is een kleedje voor als we op vakantie gaan, hé mama?"

Dit weekend hadden we Jules nog eens op bezoek, dus die mocht mee op de foto!

De combinatie van het prachtige weer, het zonnetje, de mooie roze roosjes, de super coole zonnebril, het kleedje en dat snoetje, maakten de foto's af!

Ik stuurde een foto door voor de wedstrijd Summer Vibes. Het aantal 'likes' telt mee voor 35%, dus wie me wil helpen richting de leuke prijzen, klik dan (voor 4 juli) op deze link, ga naar foto 29 en 'liken' die handel!!
Alvast bedankt!












Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3