Upcycling: eendjes voor en na!

Voor het nieuwjaarsfeest bij mijn familie, maakte ik voor iedereen een outfit.
Fien kreeg een jurkje, volgens patroon uit SVDH2.
De stof kwam van bij Liesellove, zwart met witte eendjes.



Het jurkje heeft ze jammer genoeg niet echt heel lang aangehad. Het was nogal snel te kort. 
En omdat ik zo verliefd was op het stofje, besloot ik van het jurkje een rokje te maken, zodat we er wat langer geniet van zouden hebben.

Ik maakte het bovenstuk los van de rok, knipte een tailleband in effen zwarte stof en zette er terug zilveren paspel tussen.

Het resultaat is SUPER! En ze heeft er al plezier van gehad!

Aan een vriendin vroeg ik of ze voor mij 2 flockjes wilde snijden. Ik vond een prentje van 3 eenden dat bijna helemaal de print vanop haar rokje was.
Ik koos voor een wit t-shirt met flock en een licht roze tanktop met flex.

Wat een tof geheel zo!






(Deze foto is jammer genoeg niet zo geweldig, dochterlief wilde maar niet meewerken!)

Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!