Een Julia die schittert...

Al een tiental dagen ben ik, in stukjes en beetjes bezig geweest met het uitwerken van mijn idee voor de Compagnie M wedstrijd. Hier eens een uurtje, daar eens 2,... Ik kan er maar niet aan doorwerken.

Hoog tijd dus om het even aan de kant te leggen en een 'snel klaar'-projectje ertussen te gooien.

Ik had hier nog een mooi glinsterend stofje liggen, met bestemming 'Julia sweater'.
Eerdere versies kan je hier en hier herbekijken.

Met 1 metertje stof ging ik aan de slag. Ik moest serieus puzzelen, maar met wat aanpassingen is het toch gelukt.
Ik knipte mijn achterpand in twee en voegde bij elk 1cm naadwaarde toe. Dit geeft een heel leuk resultaat aan de sweater.

Het was een ideale match, deze Julia en het glinsterende stofje.
Zonder twijfel een nieuw favoriet kledingstuk.





Patroon: Julia sweater, Compagnie M
Stof: glinsterend muntgroen tricot, Allinvent stoffenverkoop in Kapellen

Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3