Citytrippen in een Tommy...

Begin juni kreeg ik fantastisch nieuws!
Ik werd de winnaar van de Battle of the blogs 2, van Cas en Nina
Had iemand me aan de start van de wedstrijd gezegd dat ik zou winnen, die verklaarde ik voor gek!! Zoveel creativiteit bij elkaar...
Het was een super leuke, spannende uitdaging, met een mooie beloning op het einde.

En wat voor één! 1 jaar lang €50 per maand uitgeven aan stof, daar dromen we toch allemaal wel van... De enige voorwaarde van deze prachtige prijs is dat ik elke maand iets blog, gemaakt met stof van bij Cas en Nina.
Peanuts! ;-)

Dus, ondertussen zijn we juli en hier komt mijn eerste blogje...

Het werd een short voor mijn man. We zouden enkele dagen naar Porto vertrekken, zonder de kindjes en manlief kon nog een comfortabele short gebruiken.

Ik koos voor het patroon van de Tommy short uit La Maison Victor (editie 4 - juli/augustus 2016).

Ik bestelde bij Cas en Nina een ultrazacht stofje van Froy & Dind - Summer Jacquard - Grey Cotton.
Het lag eigenlijk weg voor een broek voor Kas, gelukkig heb ik nog wat over en kan er voor hem zeker nog een Pim uit, van Zonen09.

Het patroon is vrij basic. Ik koos voor maar 1 achterzak, omdat het echt snel moest gaan. Ik tekende, knipte en naaide de short zaterdag, om maandagochtend te vertrekken.
Ging perfect hoor, hij zat supersnel in elkaar.

Volgende foto's zijn genomen tijdens onze citytrip in Porto, Portugal. Op de foto's kan je zien hoe gemakkelijk de short zit. Perfect voor een druk volgeplande, actieve citytrip. Onze benen weten nog altijd van de vele hellingen en trappen! Pff... :-)









Onze vakantie zit er dus jammer genoeg al op...
Rest ons alleen nog te genieten van onze vakantie in eigen land, mét de kinderen. Ook leuk!

Geniet nog van jullie vakantie!!

Magnifieka


Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3